Het bekende cognacmerk
Rémy Martin heeft aangekondigd dat er
vier nieuwe VSOP-cognacflessen aan komen die gebaseerd zijn op bekende steden.
De steden staan bekend om hun hiphopcultuur en dat is precies wat het merk wil
steunen.
De flessen maken onderdeel uit van een nieuw programma van
Rémy Martin, genaamd This is My City. Via dit programma wil het merk de vier
steden Atlanta, Detroit, Chicago en New York eren voor hun bijdrage aan de
hiphopcultuur.
Speciale cognacflessen rondom hiphop
De sterren worden door het merk ook in het zonnetje gezet. Er
komen namelijk in totaal vier expressies van de VSOP-cognac aan die elke stad
op zijn beurt in de spotlight zet.
De flessen hebben elk een bekende plek uit de steden als
onderwerp. Zo heeft de New York fles de Brooklyn Bridge en is op de Chicago
fles een verhoogde tram te zien.
In de flessen zit geen speciaal gemaakte drank, maar de
bekende VSOP-cognac van het merk.
Waar zijn de speciale Rémy Martin VSOP-flessen te koop?
De flessen zijn helaas niet wereldwijd uitgebracht, maar
zijn alleen in specifieke markten te vinden. Zo liggen de flessen in de schappen
in Atlanta, Detroit, Chigaco en New York.
Online zijn de cognacflessen ook te vinden, maar of er een
winkel te vinden is die naar Nederland verscheept is niet bekend. De prijs per
fles is ongeveer 50 dollar.
Naast cognac ook een speciaal cultuurprogramma opgezet
Rémy Martin houdt het niet bij de cognacs. Naast de vier
flessen is er ook een mentorschapsprogramma opgezet dat zicht richt op creatieve
geesten. Creatieve mensen in de kunst, cultuur en muziekwereld worden aangemoedigd om zich hiervoor op te geven.
Elke creatieveling die meedoet met het programma maakt kans op een bedrag
van 20.000 dollar en een mentorschap. Op deze manier wil Rémy Martin de (hip hop-) cultuur in de Verenigde
Staten een steuntje in de rug geven.