Onlangs werd aangekondigd dat de Verhulstjes een eigen roséwijn zouden uitbrengen. Deze wijn is inmiddels uitgebracht en in hoog tempo uitverkocht. Dit is wat je moet weten over de Verhulstjes-rosé.
De wijn is vernoemd naar de familie en het realityprogramma genaamd De Verhulstjes. Het maken van wijn begon als een project voor De Verhulstjes, maar groeide al razendsnel uit tot een groot succes. Zelfs Gert Verhulst heeft niet de tijd gehad om zijn eigen wijn te kopen.
Wanneer ligt De Verhulstjes-rosé weer in de schappen?
Mensen die de wijn zijn misgelopen hoeven niet lang te wachten. Volgende week woensdag zouden de schappen weer gevuld moeten worden met een nieuwe lading Verhulstjes-rosé.
Dit geldt wel alleen voor Albert Heijn winkels in België. Wanneer de Nederlandse Albert Heijn winkels een nieuwe lading binnenkrijgen is nog onbekend.
De Verhulstjes merkten dat er veel enthousiasme was bij consumenten en de Albert Heijn voor de nieuwe wijn. Zij hadden alleen nooit verwacht dat de drank zo snel zou uitverkopen.
Albert Heijn vermeldt zelfs dat de Verhulstjes-rosé de bestverkopende wijn is die de Albert Heijn ooit heeft gehad. De familie doet haar best om zo snel mogelijk nieuwe wijn te leveren.
Decantino® - Chique Decanteer & Wijn Karaf - Incl. Cadeauverpakking - 1,5L - Handgeblazen Kristalglas - Cadeautje voor hem & haar voor Moederdag, Vaderdag, Kerst en Valentijnsdag
De wijn van de Verhulstjes wordt gemaakt in het zuiden van Frankrijk. De drank komt uit Saint-Tropez en wordt gemaakt bij het tweede huis van Gert Verhulst. De familie was erg betrokken bij het gehele productie proces van de drank. Zij heeft de druiven uitgezocht en op verschillende momenten geproefd.
Voor de Verhulstjes was het belangrijk om een toegankelijke en zachte wijn op de markt te brengen. De drank zou volgens Gert Verhulst goed passen bij zijn karakter. Om de drank nog toegankelijker te maken is ervoor gekozen om deze een lage prijs te geven. Een fles Verhulstjes-rosé kost 7,99 euro.
De Verhulstjes worden beschuldigd van vervalsing
Een wijnkenner en wijnhandelaar is van mening dat de nieuwe rosé van de Verhulsts helemaal niet zo nieuw is.
Eerder schreven wij dat de wijnhandelaar een vermoeden heeft dat drank al bestond, maar een nieuwe verpakking heeft gekregen. De wijnkenner denkt dat dit een ‘slimme commerciële zet’ is van de Verhulstjes en de Albert Heijn.