Zangeres Ellie Goulding heeft een eigen drankmerk, namelijk
Served. Dit is een zogeheten
Ready to Drink (RTD), oftewel een cocktail in een
blikje. Het assortiment is uitgebreid met een nieuwe super premium assortiment.
Served is uitgebreid met vier nieuwe RTD’s. Het gaat om
cocktails met een alcoholpercentage van 14,9 procent. Zo ziet het aanbod eruit:
De bedoeling is om met deze kant en klare cocktails jongeren
naar het merk toe te lokken die in no time thuis een bar kunnen creëren. De
nieuwe RTD’s worden aangeboden voor 4,90 Amerikaanse dollars per stuk. Het gaat
om blikjes van 125 milliliter.
De zangeres die het uithangbord is van het merk is erg blij met
de nieuwe stap van het bedrijf:
'Dit zijn mijn nieuwe go-to cocktails thuis wanneer ik wil genieten van een chique cocktail met mijn vrienden of familie. Ze zijn net zo vers en lekker als de cocktails in je favoriete bar, maar dan in een handig super-premium formaat, zodat iedereen thuis kan genieten van een hoogwaardige drinkervaring.'
- Ellie GouldingHoe moeten de nieuwe RTD’s van Ellie Goulding gedronken
worden?
De drankjes zijn erg makkelijk om te drinken. Ze dienen
alleen maar even voor gebruik geschud te worden.
Wanneer werd Served opgericht?
Served werd in de pandemie, in 2020, opgericht door Ellie
Goulding en de twee broers Dean en Ryan Ginsberg. Aanvankelijk begon het bedrijf
met hard seltzers, maar twee jaar geleden werd het assortiment uitgebreid met RTD’s.
Dat begon met smaken zoals Mojito, Passion Fruit Martini en Piña Colada. Die
drankjes hebben een alcoholpercentage van 8 procent.
Nu zijn daar dus nieuwe premium RTD’s aan toegevoegd. De
kans is voor alsnog klein dat deze RTD’s naar Nederland zullen komen is voor alsnog klein.
Houd ook onze
RTD-pagina in de gaten voor meer nieuws.