The Romantic Agave Company heeft een hele nieuwe merkidentiteit bedacht voor haar agavedrankje Beso de Agave. De organische drank uit Mexico krijgt een nieuwe look om een nieuw publiek te veroveren.
De nieuwe look van Beso de Agave is gemaakt om liefhebbers van mixologie aan te trekken. Voor bartenders, cocktailliefhebbers en jongeren moeten de elegante nieuwe fles en het nieuwe label onweerstaanbaar zijn.
Sebastien Bershihand, CEO van The Romantic Agave Company, vertelt dat het merk klaar is voor een nieuw hoofdstuk met een nieuw publiek.
‘Dit nieuwe flesontwerp weerspiegelt onze ambitie, vernieuwde strategie en vertrouwen in de toekomst. We geloven dat het merk hiermee naar een hoger niveau wordt getild. Met dit herontwerp vinden we niet alleen onze fles opnieuw uit, maar ook de manier waarop mixologen en liefhebbers agave ervaren.’- Sebastien Bershihand
De nieuwe fles combineert een stijlvolle look met een functioneel ontwerp. Zo is er een speciale ruimte gereserveerd voor het etiket, maar geeft het transparante glas de amberkleur van de agavedrank goed weer. De drank zat eerder in een bruine fles.
De houten dop is een knipoog naar het natuurlijke karakter van de drank en naar het rijke erfgoed van het Mexicaanse merk uit Jalisco.
Het nieuwe etiket is kleurrijk met overwegend blauwe en gele tinten. In het midden is een tekening van een agaveplant te zien.
De alcoholvrije agavedrank die The Romantic Agave Company maakt, is onveranderd gebleven. De organische contentraat is nog steeds van 100 procent Blue Weber agave gemaakt en qua recept niet aangepast.
De drank is zoet van smaak, ondanks dat er geen rietsuiker aan toegevoegd is. Daardoor is het een drank die volgens het bedrijf prima als basis voor cocktails gebruikt kan worden.
Wanneer de nieuwe flessen precies uitgerold worden in Europa, is niet bekendgemaakt. In tussen is de oude fles nog gewoon te koop op verschillende plekken in Nederland zoals bij Cane and Grain in Amsterdam.